top of page
  • תמונת הסופר/תהדרכות טכנו-פדגוגיות

כל סיפור אהבה הוא ייחודי ונפלא, וכל הזוגות המאושרים מסתכלים על מערכות היחסים שלהם מנקודת מבט שונה.‏

עודכן: 3 בפבר׳ 2021


‏אספנו כמה מהסיפורים הכי מחממי לב, כנים ולעתים מצחיקים על מערכות יחסים שיכולנו למצוא, כפי שסופרו על ידי בני זוג שהגיעו אלינו.


· החבר שלי הציע לי נישואין לא מזמן. הוא נתן לי טבעת, אבל הוא לא ידע את המידה שלי. כששאלתי אותו איך הוא בחר בה, הוא אמר שהוא מדמיין את היד שלי בשלו וניסה להיזכר איך זה מרגיש - והטבעת מתאימה בצורה מושלמת.‏


· היה לי חבר, החבר הכי טוב שאתם יכולים לדמיין. בשלב מסוים מצאתי את עצמי מאוהבת בו, אבל לא יכולתי להבין את האומץ לבקש ממנו להיות החבר שלי. ראינו אחד את השני פחות ופחות, וכשזה קרה היה ברור ששנינו הרגשנו קצת לא נוח. זה נעשה גרוע יותר ויותר, ונראה שהחברות שלנו מתה, אבל יום אחד ישבנו בפארק, והוא פשוט אמר, "התינשאי לי?"‏


· בעלי סיפר לי לאחרונה על שיחה שניהל עם חבר שלו שהיו לו בעיות עם החברה שלו. העצה של בעלי הייתה להפסיק לחשוב על הפרידה, והסיבה למריבה כבר לא תרגיש כמו סיבה. הוא אמר שכאשר אתה רוצה לחלוק את החיים שלך עם מישהו, הרבה דברים נעשים קטנים מדי כדי לטרוח לקבל מודאג. לזה אפשר לקרוא לסוד האושר המשפחתי.‏





· הרופא שלי אסר עלי לישון על הבטן, זו תנוחת השינה האהובה עליי. אז ביקשתי מבעלי לסובב אותי לצד או לגב אם הוא ראה אותי שוכבת על הבטן. ובכן, אתמול בלילה הוא התעורר כמה פעמים כדי לבדוק אותי, ופעם אחת אפילו שאל אותי אם אני ישנה.‏


· אני נשוי כבר שמונה שנים, וכמובן שיש לנו מריבות לפעמים. אבל לפני כמה ימים בדקתי את המסמכים שלנו מהבנק וראיתי שהמילה הסודית שהיא בחרה לשאלת האבטחה הייתה שם המחמד שהיא נתנה לי לפני שנים.‏


· בעלי מדבר לעתים קרובות בשנתו, אתמול בלילה הוא פקח לפתע את עיניו, בהה בי ואמר: "את האישה הכי יפה בעולם - תזכרי את זה".‏


· כשיצאתי עם בעלי שעדיין לא היה בעלי, היו לי בעיות בריאותיות רציניות, וטיפול הורמונלי גרם לי להעלות הרבה במשקל, אבל החבר שלי לא נפרד ממני - הוא למעשה הציע לי נישואין. כמובן שהסכמתי, ואחרי זה, כל יום, הוא אמר לי כמה יפה אני. כשסוף סוף התאוששתי והסרתי את המשקל העודף, הסתכלנו בתמונות החתונה, ובעלי פתאום אמר, 'מותק, היית כל כך שמנמנה! אפילו לא שמתי לב לזה. למרות שאני זוכר את הלחיים היפות האלה."‏


· כשגיליתי שאני לא יכולה שיהיו לי ילדים משלי, רצתי חזרה הביתה ונעלתי את עצמי בשירותים כדי לבכות. החבר שלי היה בעבודה, אז השארתי את המסמכים עם תוצאות הבדיקה על השידה ושכחתי מהם. חזרתי למציאות כששמעתי אותו נכנס - הוא חזר הביתה באופן בלתי צפוי מוקדם, דפק בעדינות על הדלת, ואמר, "מתוקה, אנחנו נעבור את זה ביחד, אני אוהב אותך." זמן מה לאחר מכן התחתנו ואימצנו ילד, ובשנה לאחר החתונה נכנסתי להריון בעצמי. זה מה שאהבת אמת עושה!‏


· כשבעלי לקח אותי ואת התינוק שלנו מבית החולים, ראיתי איך הוא הסתכל על הבן שלנו והתאהב בו שוב.‏


כל הרגשות הרעים שהיו לנו לפני פשוט נעלמים משם לאחר מכן.‏.


· הבנתי שהנישואים שלי היו הבחירה הנכונה כשבעלי ואני חלינו. למרות החום הגבוה שלו והקור בחוץ, הוא עדיין הלך לבית המרקחת, הכין מרק חם בשבילי, וכיסה אותי בשמיכות. שום מתנה לא יכלה לעשות יותר כדי להראות לי שהוא אוהב אותי.‏


· בעלי קם לעבודה מוקדם ממני, ומנסה לא להעיר אותי, אבל כשהשעון המעורר שלי מתפוצץ, אני תמיד מקבלת ממנו הודעה: 'בוקר טוב, מותק!' זה מאיר את מצב הרוח שלי טוב יותר מכל קפה.‏


· אנחנו נשואים כבר כמה שנים, וברגע שהחלטתי לחדש את הדברים על ידי הכנת ארוחת ערב רומנטית. לא אמרתי כלום, הלכתי לחנות המקומית וקניתי שמפניה, פירות ונרות. כשחזרתי הביתה, ראיתי שהיה לו את אותו הרעיון, הוא הניח את השולחן, הדליק את הנרות שלו, ואפילו שטף את הכלים. אני אוהבת אותו כל כך .אני אוהבת אותו כל-כך.‏


· כל לילה, בעלי מקריא לבת שלנו סיפור לפני השינה, ואז היא מתקשרת אליי, ואנחנו מחבקים אחד את השני בחוזקה. כל הרגשות הרעים שהיו לנו לפני פשוט נעלמים משם לאחר מכן.‏


· כשהייתי ילד, התאהבתי בילדה שהיתה מבוגרת ממני בארבע שנים, ואפילו לא שמה לב אליי. מאוחר יותר, עברתי לעיר אחרת, שם כמעט שכחתי ממנה. פעם, הייתי אצל רופאת השיניים, והיא אמרה שהזכרתי לה מישהו. התברר שזו היתה למעשה הילדה הזו מהילדות שלי. ובכן, התיידדנו, ואז התחלנו לצאת, ואתמול הצעתי לה נישואין. גורל הוא דבר מעניין.‏

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page